ORGANIZATORZY EKSPERYMENTU

Organizatorzy eksperymentu przesłali do szkół wykaz obiektów krajoznawczych przewidzianych do zwiedzania w programach szkolnych (zakłady pracy, gospodarstwa rolne, placówki służby zdrowia itp.) oraz wykaz zabytków budownictwa i architektury woj. gorzowskiego.! woj. ościennych. Ich poznanie zgodnie z treścią programów powinno uzupełnić wiedzę zdobytą przez ucznia w trakcie procesu nauczania. Ekspery­ment prowadzono zarówno w szkołach miejskich, wiejskich, jak również w zbiorczych szkołach gminnych.Wynik eksperymentu wykazał, że hamulcem prawidłowego działania szkolnego systemu krajoznawczo-turystycznego nie jest brak wyszkolonych kadr kierowników wycieczek szkolnych, wysokie koszty udziału w wycieczce, trudności komunikacyjne,dezorganizacja pracy szkoły, brak ekwipunku turystycznego, trudności noclegowe, i żywieniowe lecz niski poziom wiedzy nauczycieli o własnym regionie oraz doraźnosc rozwiązywania celów.

Cześć jestem Aneta! Jestem zapaloną pasjonatką podróży. Znajdziesz tutaj wiele ciekawostek z moich zagranicznych wakacji. Zapraszam do śledzenia mojego serwisu i komentowania 🙂

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)