DOBRE WYNIKI

Nie musi to być bynajmniej zły pedagog. Może on osiągać nawet bardzo dobre wyniki w nauczaniu i wychowaniu. Zraził się jednak do prowadzenia wycieczek szkolnych jak zapobiec takim przypadkom? Prowadzenie nauczania w terenie jest bardzo trudne i wymaga starannego przygotowania nauczyciela i ucznia. Wycieczka szkolna, jeżełi ma być dobrze zorganizowana; spełniać wszystkie cele oraż zachęcić uczniów do uprawiania krajoznawstwa i turystyki, wymaga zwielokrotnienia wysiłków. Tymcza­sem w obiegu zwyczajowym jest model „luzu wycieczkowego” – absolutnego relaksu. Można się zgodzić’ z takim modelem w odniesieniu do uczestników wycieczki, którzy powinni się uczyć – bawiąc, lecz nie móże to być model pracy nauczyciela; dla którego wycieczka jest egzaminem dojrzałości pedagogicznej.

Cześć jestem Aneta! Jestem zapaloną pasjonatką podróży. Znajdziesz tutaj wiele ciekawostek z moich zagranicznych wakacji. Zapraszam do śledzenia mojego serwisu i komentowania 🙂

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)