CELOWOŚĆ POSTĘPOWANIA

Celowość takiego postępowania podkreśla Z. Mikołajczak w słowach: „Słu­sznie za najważniejsze w turystyce młodzieży szkolnej uważa się wędrówki po najbliż­szym miejscu zamieszkania. Powszechne spełnienie takiego postulatu zawsze, jednak wywoła dążenie do poznawania coraz dalszych okolic, całego kraju, a z czasem również innych państw”. Tymczasem, mimo niezaprzeczalnej wartości wycieczki jako organizacyjnej formy nauczania, mimo wielkich wartości poznawczych, zdrowotnych.i wychowawczych uczestnictwa w wycieczkach, „badania i analiza sprawozdawczości resortu oświaty wskazują, że w szkolnych wycieczkach uczestniczy co drugi uczeń szkoły podstawowej, co piąty szkoły zawodowej i prawie każdy ogólnokształcącej. Są i tacy uczniowie, którzy nie uczestniczyli podczas nauki w ani jednym wyjeździe turystycznym .

Cześć jestem Aneta! Jestem zapaloną pasjonatką podróży. Znajdziesz tutaj wiele ciekawostek z moich zagranicznych wakacji. Zapraszam do śledzenia mojego serwisu i komentowania 🙂

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)